Wpływ reklamy na świadomość

Każdy, kto miał okazje coś sprzedawać doskonale wie ile trzeba włożyć wysiłku, aby zachęcić do tego potencjalnych klientów. Dlatego specjaliści od sprzedaży wpadli na znakomity pomysł i postarali się wykorzystać do tego celu media, internet, popularne portale typu Youtube. Ich rozpowszechnienie sprawia, że o wiele łatwiej i szybciej docierają do klienta wszystkie informacje, wśród których jest oczywiście reklama.

Niejednego z nas często wyprowadza ona z równowagi, kiedy pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie, zwłaszcza w najciekawszym fragmencie oglądanego przez nas filmu czy przeglądając Youtube. Jest to działanie zamierzone z tego powodu, aby dotrzeć do jak największej ilości odbiorców, których w ten sposób można zachęcić do kupna określonego produkty albo usługi.

Te krótkie filmy, wyskakujące okienka, animacje flashowe, przekazują nam pewne wiadomości, do których najczęściej nie przywiązujemy większej uwagi, niemniej jednak pozostają one w naszej podświadomości i odzywają się dopiero podczas zakupów, kiedy zobaczymy dany produkt. Często nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale o to chodzi ich twórcą.