Ulotki reklamowe, czyli reklama „z rąk do rąk”

Ulotki reklamowe to forma marketingu w pewien sposób magiczna. Ma dość dużo zwolenników, ale nie brakuje jej też przeciwników, jedni twierdzą, że dzięki ulotkom mają ponad połowę jak nie więcej przychodu w firmie, jeszcze inni uważają, że są one w ogóle nieskuteczne. Gdzie jest prawda?

Klucz – dobry projekt ulotki reklamowej

Większość wyjść do centrum dużego miasta ma zazwyczaj jeden element powtarzający się dość często – z wielu stron różni ludzie wyciągają nam swoją rękę trzymają w niej ulotkę reklamową. Część trafia do nas, część ignorujemy, jeszcze inne od razu trafiają do śmietnika. Przedsiębiorco – można osiągnąć sukces, dzięki ulotkom reklamowym.

Aby tak się stało potrzebne są dwa kluczowe elementy z mniej więcej równomiernym nakładem sił. Punkt jeden to wzorowy projekt ulotki reklamowej, punkt drugi to właściwi ludzie, którzy będą reklamować Twoją firmę.

Trójwizja – spece od ulotek
Wiemy jak tworzyć skuteczne ulotki reklamowe. Wykorzystujemy do tego swoje doświadczenie, zapał, entuzjazm oraz niezawodny sprzęt. Decydując się na powierzenie nam projektu i wydruku ulotek reklamowych zyskujesz:

  • produkt skierowany do konkretnej grupy docelowej,
  • odpowiednio dobrany projekt graficzny, forma prezentacji treści oraz użyty język,
  • jasny i czytelny przekaz.

Naszym klientom, poza samym wykonaniem zlecenia, często doradzamy, jak osiągnąć sukces. Podpowiedzą może być na przykład umieszczenie na ulotkach informacji o kuponach rabatowych, czy program lojalnościowy. Działamy kreatywnie i skutecznie, tak aby ulotki reklamowe przyciągały uwagę nawet najbardziej wymagającego klienta.

Odpowiedni kolportaż
Nierozłącznym elementem sukcesu danej ulotki jest jej właściwy kolportaż. Jeśli ma ona trafić bezpośrednio do potencjalnych klientów, wybierz osoby, które sprawiają wrażenie osób zadbanych, kulturalnych i cechujących się naturalnym uśmiechem. Uczul ich na mówienie „dzień dobry”, okazanie sympatii i prosto wyciągniętą dłoń do potencjalnego klienta. Twój odbiorca doceni te gesty, korzystając z ulotki, a Ty zwiększysz sobie szansę na nowych klientów. Alternatywą jest kolportaż ulotek reklamowych na przykład do skrzynek pocztowych na osiedlu.

Ulotki reklamowe mają też inne zalety:

  • są niewielkiego rozmiaru,
  • można je wszędzie położyć,
  • możemy je mieć zawsze „pod ręką”.

Chcesz zainwestować w ulotki reklamowe? Udowodnimy Ci, że ta inwestycja się zwraca. Skontaktuj się z nami – przygotujemy projekt graficzny odpowiadający potrzebom Twojej firmy i wykonamy pracę godną Twoich oczekiwań.