Katalogi reklamowe – skuteczna prezentacja Twojej firmy

Wolny rynek i konkurencja zmuszają przedsiębiorców do codziennej walki o klienta. Metod jest wiele – liczy się skuteczność i wybranie odpowiednich kanałów sprzedaży. Korzyści mogą przyjść szybciej niż myślisz, a wkład finansowy zwróci się być może po pierwszym zleceniu. Jednym z takich pomysłów to decyzja o stworzeniu, napisaniu, zaprojektowaniu i zleceniu do druku katalogów reklamowych.

Katalogi reklamowe sprzedają

Chociaż nie jest to bezpośredni kanał sprzedaży, tak jak chociażby sklep internetowy, oferta na portalu aukcyjny, czy sprzedaż „zza lady”, każda osoba zajmująca się szeroko pojętym marketingiem jak i PR-em przyzna, że katalogi reklamowe, obok portali społecznościowych typu Facebook, doskonale sprzedają!
Wyobraź sobie taką sytuację – zajmujesz się sprzedażą materacy do spania. Jakiś czas temu katalog reklamowy trafił do Twojego potencjalnego klienta. Okazało się, że po kilku miesiącach Twój potencjalny klient, zaprosił do swojego mieszkania znajomych. A Ci, świeżo upieczeni małżonkowie na własnym M, przypadkiem trafili na katalog reklamowy Twojej firmy.

Wniosek? To Ty wyszedłeś do nich z ofertą, nie oni do Ciebie. Wiesz co to oznacza? Każdy konsument podświadomie darzy sympatią firmy, które wychodzą w nienachalny sposób z propozycją sprzedaży dopasowaną do ich potrzeb? Dalej wątpisz? To odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego katalog reklamowy najpopularniejszej szwedzkiej marki w Polsce i na świecie, rozchodzi się po potencjalnych klientach „jak grzyby po deszczu”.